Tjolahopp!

Är hemma hos Anders, Tobbe och Niran nu  =) och ligger i Anders säng.
Jag hade bara en lektion idag som var historia, efter den så övade min grupp på våran dans som nog kommer på fredag. Sjukt jobbig men totalt värt det =) sen va de mat och det blev, för en gång skull, inte hårda chicken nuggets!! =O

Vid kvart i fyra går min och Perellii's buss till ridningen =) WEAH! tyvärr missar jag bandyn men jag överlever :P
håller på att få nackspärr nu när jag ligger som en säl, det är inte skönt! så ska sluta skriva nu men jag eller Perellii skriver en rad efter ridnigen ;) vi har trots allt en kategori som är just ridning.

puss och kram <4

/Hμgo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0