Tid

Tjoho =)

Dålig uppdatering från min sida jag vet! Men just nu finns det lite dåligt med tid i mitt liv, eller tiden går för fort. Ett dyngn borde ha fler timmar än 24? Kanske 30?


Idag har jag varit i skolan, segt sedan belv det hem och städa och nu sitter jag och skriver en uppsats i samhällen. Ikväll kommer tydligen johan till mej, vet inte om det ska vara en överraskning eller om tim bara lurar mig? Men det märker jag väl, senare. Idag är det innebandy i hallen borde gå på den men har verligen ingen lust men hugo kommer nog vara där.

Råkade ju missa te-kvällen igår igen jag har verkligen dåligt minne!
Men nu måste jag skriva vidare på samhällen !

Puss och kram <4

                                                                                                                                                  /Perellii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0