Helg?

Hejsan!



Har haft fult upp hela helgen, i fredags bakade jag pizza och fixade mig. Sedan på kvällen blev det party! Wohow. Blev ganska lyckat eller jag hade skoj, mycket trevligt folk och lärder känna en hel del folk.  Åkte hem till Munkedal med pappa på morgonen, satt och pluggade matte i flera timmar så nu borde jag klara provet på torsdag.

Idag har jag varit på barnkalas för min kusin som fyllde nio och sedan åkte jag till torp blev lite små grejer som alltid

 

  • Två skjortor
  • Underkläder
  • Buffy och vampyrerna 1
  • Nagellack


Nu sitter jag och kollar på one tree hill och väntar på Gosslip Girl, åker till ed halv tio!
Hoppas ni har haft en lika bra helg som jag.




Puss och kram <4

/Perellii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0