Hejsan hoppsan lille bror !

Hejsan hoppsan lille bror !

Haha är på ett undra bara humör idag trots motgångart av lärare i skolan! Som Dennis skrev i sitt inlägg under har dom eleverna i min klass som ska delta i klättertävlingen ikväll fått tre dagar längre tid på sig att skriva uppsatsen än vi. Egentlige borde jag väl inte bry mig efter som min uppsats har varit inlämnad sedan i måndags!


Men känner ändå att det inte var rättvist så nu har jag och en kompis pratat med rektor, elevrådet, läraren för elevrådet och den program ansvarige. De skulle kolla över situationen och se vad det kunde göra åt saken. Min fråga är Varför ska man prioritera elever som klättrar mer än oss andra? Om jag vill åka och rida ikväll eller träna så spelar det ingen roll? Jag måste ändå lämna in i kväll?! DET ÄR FEL!

Hmm men nu ska vi vara glada för att vi får gå i skolan =) Sitter och skriver på min samhälls uppsats nu, hoppas den kommer bli bra

Föresten berättade ju aldrig vad jag gjorde igår, gick över till Kajsa där Louise och Johanna var. Färgade Louises hår och satt och pratade skit, sedan drog Johanna med mej och Kajsa till Calle där det var ”fest” gick aldrig in i lägenheten ens! Gick hem till Anders och Niran istället. Helt plötsligt var alla från festen i deras lägenhet! Blev ganska segt men ändå mysig stämning, gick hem tidigt och la mig!



Men nu ska jag äta pepparkakor <4

Puss och kram<4

/Perellii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0