Göteborg

Hej

Nu sitter jag på ett spa hotell i Göteborg, har varit och shoppat hela dagen blev lite små saker.

  • Party klänning
  • Grå tjocktröja
  • Gråa mjukisbyxor

När jag väl kom fram till hotellet blev det att bada bastu och fotbad, i morgon ska jag gå på joga vid tio. Det ska bli intressant har inte gjort det någon gång innan, Undra om det är jobbigt?
Hotellet har även ett jätte fint gym som jag nog ska hälsa på imorgon efter min soltid. Har smörjt in mej med brun utan sol nu så jag kanske ser lite brunare ut när jag kommer till ed, haha.

Men nu kommer snart pappa upp med lite mat och vi ska kolla på Robinsson :)

/Perellii


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Tycker om det du skrivit! Spännande att se lite fina grejer och inte endast det generella sakerna som man kan läsa om hela tiden. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0