FAN VA BRA!

JAA!!! schweiz säger emot!!

muslimerna i schweiz ville bygga fler minareter men det schweisiska folket sade emot!
en invånare menade att om han flyttade till ett land så skulle han inte kunna börja bygga kyrkor överallt. ska muslimerna få göra det då? han tyckte som fick rätta sig in efter landet dom kommer till!

jag tycker det är sjukt bra att någon äntligen börjar säga emot, inte för jag är rasist men jag tycker det är sjukt bra! ni som tycker att jag är helt dum i huvet kan ju ta en till på Sverige dom senaste 5 åren och kolla hur otroligt mycket vi har gjort för att tillfredställa alla invandrare som kommer hit!

puss och kram <4

/Hµgo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0