denna lördag

haaalå!

idag har det varit en väldigt händelserik dag! NOOT!
den började med att jag gick upp vid kvar över elva och hämtade min tvätt som jag tvättade inatt mellan ett och tre xD
sen så somnade jag i mun underbara soffa vid två eller ngt =P vaknade vid 4 av att moa och frank kom, och plingade på för dom ville något, kommer inte håg vad. en kvart senare somnade jag i soffan igen och sov ända till tio i sex.
vid nio tiden gick jag till Frida som hade två polare där plus kotten. när jag kom dit skulle dom precis äta middag som var tacos. jag förstår inte varför alla gillar tacos så otroligt mycket! helt sjukt! sen gick jag hem vid tolv och kolalde på slutet av transformers.

så summeringen lyder: SOVA, frida och tv :P

nu e det film på 4an som gäller sedan sängen! GOD NATT!

puss och kram <4

/Hµgo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0