ÄNTLIGEN!!!!

FINNALY!!! jag är klar med min deckare!! den kommer dock bara bli ett g på men jag vet att jag suger på att skriva saker, dyslexi som man har.



Nu är jag hemma efter den långa resan från rätten till min lägenhet i Nyneshämn. Jag ser mig själv i spegeln. Jag ser hur ögonen svartnar och mitt andra jag böjar komma fram. Mitt dåliga jag. Den som alla borde frukta. Det var inte Chorgisto som gjorde det. Jag vet, för jag var där. Jag var där när det hände. Jag var där när Melenia blev mördad. Jag var där när den person jag inte kan styra tog över. Jag hatar den personen för vad han har gjort mot mig. Men ändå kan jag inte bli av med honom. hur jag än försöker, för man kan ju inte bli av med sig själv!

ett litet smakprov på hur den slutar xD

nu ska jag sätta mig och nörda photoshop tills denna film slutar. då ska jag börja tvätta :P

nu kanse får se en bild sen :P

puss och kram <4

/Hµgo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0