åååh!

Jag orkar inte med detta!! Måste skriva klart min nedrans deckare!! nu har jag lyckats skriva en och en halv sida av mins tre!!

gårdagens kväll blev ju inte riktigt hur jag hade tänkt :P blev ingen dusch, utan jag började plugga direkt. AS mycker blev det INTE skrivet! blev typ 4 meningar :/ hade TOTAL hjärnsläpp! men den ska som tur är vara inne i morgon nu ist för idag =) men min svenska lärare blev ju helt körd idag! hon sade att dom som skulle vara med på klättertävlingen fick till på måndag på sig. och vi som inte klättrar alls då? nej vi har fortfarande till i moron på oss. så dom som är med på tävlingen får hela helgen extra på sig! sån jävla dålig stil!

så nu måste jag fortsätta skriva =/

puss och kram <4

/Hµgo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0