uppdatering forts.

Ja då sitter jag här vid kvart i 5 på natten till söndag och kom på: visst ja! jag har ju en blogg att skriva i!
så nu fortsätter min uppdatering sen senast.

efter julpysslet va de julspex som gällde och det var många som uppträdde, och självklart var jag en utav dom! jag var med i 2 av alla sketcher som gjordes. ena var en klappramsa med muggar som är väldigt svår att beskriva hur den är så det får bli ett videoinlägg senare. den andra var det jag och Viktor som skulle byta kläder med varandra bakom ett skynke så publiken inte såg något utan bara hörde. det skulle låta ungefär: "är detta din första gång också?" "ja det är det", "jag kan inte få upp den!(gulfen)" "okej, ska jag hjälpa dig?", och liknande men den blev ingen hitt. helt ur-usel publik! ingen humor alls! men man ska inte gråta över spilld mjölk, så nästa år slår vi på stort!!!

  • Rakning X-trem style
  • Biosalongen
  • mobil kul
och kanske något mer.

puss och kram <4

/Hµgo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0