Lite nytt!

nu har jag suttit och hållt på med designen i några timmar och de jag har ändrat är tex:

  • Sök-knappen heter nu Hitta
  • komentera-knappen heter nu Tyck till!
  • Komenterafälten är i matchande färger till resten av bloggen
  • headern har fått lite ny stil med olika figurer
sen kommer jag inte på ngt mer.

annars så sitter jag med Stoffe höger om ingenting och kollar på tv samt sitter vid varsin dator och bloggar!
dagen har varit helt okej vaknade vid tio över 2, drog upp till skolan och lira lite innebandy. snackade med Fredde om Göteborg och inlines hockey. tror jag ska ta upp mina och va med någon gång. matchen i bandy blev mycket lyckad! det var 6 pers där - sthlm vs ed - och hur gick det! jo sthlm vann med 10 - 2 !! GO STLM!

ska fortsätta kolla på någon skate film nu. skriver kanske senare innan det är dags för sängen!

puss och kram <4

/Hµgo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0