Hemma igen!

Jag och stoffe tog en runda på ed och letade efter ngt att göra. vi gick från mig vid 2 halv 3 eller liknande och kom hem nu tio över 5! vi hamnade på en fest tillslut nyktra som vi var, och höll oss på det sättet. helt absurt var det där! festen höll till i det nya "gulahuset" där jonte, jesper och johanna bor. men de va bara johanna som va där för dom andra hade åkt hem. det första man hittade när man kom dit var en AS packad nathalie! hon kunde inte gå för 5öre! helt väck! vi kom fram till att hon kunde säga 4 fraser: häll käften, fitta, jag är nykter och slampa. allt slutade med att jag och stoffe hjälpte nathalie till stället där hennes far skulle hämta henne, som tur var de bara 20 meter dit.
visst är vi snälla!

så nu är vi iaf hemma hos mig igen och funderar på att dygna. får se hur det blir. ha så kul!

puss och kram <4

/Hµgo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0