Grrr

Hej, har väl varit sämre än sämst på att blogga denna veckan. Men det är lika mycket som alltid att göra i mitt liv. Detta har jag gjort i veckan!

Måndag

Var i skolan och skrev på samhäll arbetet, åkte och red mad skolan. Gick mycket bättre än förra gången, är mer säker på hästen utan sadeln.
En helt underbar känsla när man känner hur hela hästen spänner gick under än och gör precis som man vill. Med sadel är det inte riktigt samma ska, kom hem och tog en lång dusch sedan blev det att läsa ut den tredje twilligt boken!

 

Tisdag

Skolan som vanligt svenska och sedan tre matte lektioner, hatar tisdagar i skolan eller egentligen är det inte skolan utan matten jag hatar. 
Sedan höll Jonte kvar mig i skolan för att se på paranormal activity, tyckte den var bar men Hugo höll inte med mig. Sedan blev det mys fika med Johanna, fick lite dåligt samvete så jag gick till hallen och klättrade lite och busa med Jessica.

Blev pyjamasparty eller det var ju bara jag och Jessica(fast Andreas önskade han kunde vara med tror jag ). Vi somnade väl vid ett på natten efter att ha sett på Buffy och vampyrerna.


// Perellii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0